Strona główna | Skład zespołu | Zdjęcia | Repertuar | Nagrania | Występy na żywo | Księga gości | Kontakt


Księga gości:


Dopisz się:

Prosimy o dodawanie rzetelnych i obiektywnych opinii.

Podpis:
E-mail:
Treść:



Przepisz kod z powyższego obrazka:

Ania:
Super kapela

Ewa Biesiadecka:
Dziękuję Wam za piękną muzykę, cudowne śpiewanie, ta muzyka płynąca ze skrzypiec, jaką lekką ręką oddał Pan Marcin, Pani Hania i pozostali muzycy oddali to co piękne i prawdziwe. Dziękuję za wsze serca i duszę pięknej góralskiej muzyki. Jestem mamą Rafała, graliście na jego weselu w sobotę 20.06.2015 w Braciejowej. Jesteście cudowni urzekła mnie wasza ciepła atmosfera, piękna oprawa. Bardzo wam dziękuję, pozdrawiam i życzę wilu sukcesów i pięknego śpiewania. Może do zobaczenia.

Ela i Damian :
Bardzo dziękujemy za wspaniałą muzykę na naszym weselu :) w Ciężkowicach. Za klimat, za świetne zabawy za to że jechaliście i graliście w drodze do kościoła. Warto było Was zaprosić i bawić się przy Waszej muzyce. Goście oczywiście bardzo zadowoleni a my tym bardziej :) Serdecznie Was pozdrawiamy i gorąco wszystkim polecamy. Wesele udane gdy grają Hultaje !!!! Z pozdrowieniami od Eli i Damiana.

Marta & Wojtek:
Super gracie!!! My już dokonali wyboru na swój ślub:) Na 100 % będą na nim grali "Hultaje" Wokaliści rewelacyjni! Hania i Marcin! Zespół tworzy muzykę naprawdę wyjątkową i niepowtarzalną! Oczywiście polecamy:) i pozdrawiamy całą ekipę;)

Zenek:
Dziekuje Wam za oprawe muzyczna wesela mojej corki Dagmary, Darek dziekuje za pomoc, A teraz do wszytkich jak chcecie sie dobrze bawic to tylko HULTAJE. Darek czekam na was w Tarnowie, mamy plyte do ogladniecia zapraszamy Was i czekamy w Tarnowie.sadze ze nas odiwedzicie

Andrzej Korniluk:
Bardzo dziękuję wszystkim chłopcom z zespołu, graliście wspaniale na weselu mojej córki w karczmie Marzanna ,w Niedrzwicy koło Lublina. Byliście wspaniali, za wszystko bardzo dziękuję, uświetniliście to wydarzenie swoim występem. Graliście pięknie i w domu i9 w kościele i na przyjęciu. Polecam wszystkim.Solidna firma pod każdym względem, można na nich polegać Polecam się za jakiś czas na slub mojej drugiej córki. Ojciec Panny młodej.

Olimpia i Robert:
Daliście czadu!! 26.10.2013 zaskoczył nas iście letnią pogodą, a Wy nas i naszych gości rewelacyjną obsługą muzyczną ślubu i wesela (chociaż wybierając Was na kapelę wierzyliśmy, że tak właśnie będzie) Polecamy wszystkim, którzy chcą potańcować do każdego rytmu. Nasze wesele było mieszaniną Krakusów i Górali i jednym słowem PODOŁALIŚCIE.

Marta i Michał Strug (12.10.13):
Drodzy Hultaje i Hultajowa :) po raz drugi był mega czad, szkoda słów bo pęknie strona. Dzięki Wam bolały nas zawiasy w nogach, pot lał się po deskach, karczma się trzęsła...:) Szkoda, że to tylko 2 dni :):) POLECAMY WSZYSTKIM, którzy chcą dobrej muzyki w wykonaniu milion razy lepszym niż oryginał:)

Beata i Dawid (1.06.2013r) Zakopane:
Kochani! Bardzo, bardzo, bardzo dziękujemy Wam za fantastyczną oprawę naszego ślubu oraz wesela. Zarówno my jak i nasi goście do dziś wspominają wasze wykonanie "Ona tańczy dla mnie" :) Było cudownie i magicznie - dokładnie tak jak sobie to wymarzyliśmy. Życzymy wam samych sukcesów i mamy nadzieje jeszcze kiedyś usłyszeć Was na żywo. Pozdrawiamy gorąco! :)

Ula Mirek 05.10.2013:
CHcielibysmy Wam bardzo podziękowac za swietnąmuzyke w Waszym wykonaniu.Wszystkim bardzo sie podobało a atmosferkan na parkiecie dzięki Wam była rewelacyjna:-) poza tym jesteście sympatyczną i zgraną ekipą.:-> Polecamy wszystkim...jeszcze raz dziękujemy...pozdrawiamy

Monika i Robert Buczek:):
Dziękujemy bardzo za świetną zabawę dzięki Waszej muzyce. Goście byli Wami zachwyceni, bardzo się wszystkim podobało;) A "Mydełko fa" rewelacyjnie zaśpiewane;) Pozdrawiamy i polecamy wszystkim, którzy szukają zespołu na wesele;)

Ewelina i Wojtek 17.08.13 Maniowy:
Kochani! Bardzo bardzo wam dziękujemy za wspaniała zabawę na naszym weselu. Goście się Wami zachwycali i to prawda, ze przez was nikt nie ma czasu pić alkoholu:) Pozdrawiamy.

Marzena i Marcin:
Drodzy Hultaje!!!Dziękujemy bardzo za tak wspaniałą zabawę z Wami na naszym weselu. Goście byli Wami zachwyceni, nawet Ci wybredni byli pod wrażeniem za co Wam wielkie brawa. Potraficie rozbawić tłum, zachęcić do zabawy przez co parkiet był cały czas oblegany. Również oprawa muzyczna w kościele i przy wyprowadzaniu z domu jest niesamowita. Jeszcze raz dziękujemy w imieniu swoim i naszych Gości. Pozdrawiamy!

Zenek z Tarnowa:
Wtym Nowym Roku 2013 aby sie wam spelnily marzenia oby wasz zespol szedl na szczyty jak gorale na giewont.Szczescia zdrowia zyczy zenek z zona z Tarnowa.do zyczen dolacza sie Dagmara i Tomek

Dagmara i Tomasz (25.08.2012)TARNÓW:
Cuuuuuudowna Gra !:) Bardzo dziękujemy za to że Waszą muzyką i Waszymi uśmiechami wspieraliście Nas w tym Najważniejszym dla Nas Dniu :) To jaka pozytywna Energia z Was bije jest nie do opisania , muzyka przy ktorej człowieka \\\"nogi niosą \\\"same.. i chce się tanczyć i tańczyć bez końca! a poźniej jak już wszystko minie człowiek tak bardzo żałuje że ten czas z Waszą muzyką-z Wami!- tak szybko minal:( Serdecznie Polecamy każdej przyszłej Parze Młodej ! Warto ! ! ! P.S Płyte z wesela można oglądać setki razy ! tylko po to żeby kolejny raz usłyszeć piosenki śpiewane przez GÓRALI! (na full-a!:P) OCZEPINY BYŁY GENIALNE! Pozdrawiamy !!!!

Roksana i reszta Naroka:
Dziękujemy Wam serdecznie za przyjazd. Wszyscy bawili się świetnie, a gdy graliście w kościele niejeden miał łzy w oczach i ciarki na plecach. Pomimo zmęczenia daliście czadu, podziwiamy Was za tą wytrzymałość i to doceniamy. Po miejscowości krążą tylko pozytywne opinie, a nastolatki planują zakładać funclub Hultaji. Mamy nadzieję, że Wam się u nas podobało i będziecie mile wspominać ten wyjazd. Serdecznie pozdrawiamy :)

Zenek:
Witojcie. dziekuje Wam z calego serca za oprawe muzyczna na slubie mojej corki Dagmary.Jestesi super jak ktos was nie slyszal na zywo to nic nie moze powiedziec rodziny napewno sa z was dumni. Darek dziekuje ci za pomoc.Bedziemy zaszczyceni jak nas odwiedzicie w Tarnowie,ale nie na godzine bo mamy plyte do ogladniecia a o nocleg sie nie martwcie bardzo prosze i zapraszamy na odwiedziny do nas.Pamietajcie gdybyscie cos potrzebowali w tym rejonie dzwoncie do mnie /Darek znasz moj nr tel bedzie mi milo wam sie odwdzieczyc. pozdrawiamy Was.zenek z zona.

Rafael Impressive:
Fajną potańcówkę zrobiliście pod koniec XXX pieszej pielgrzymki góralskiej, CHCĘ JESZCZE!!!! Fajnie było polecam!!!!

Hala:
Super graliscie na weselu mojego Bratanka 18 czerwca 2011r.Bardzo mi sie podobalo.Polecam wszystkim!!! A ja mam nadzieje ze jeszcze kiedys bede mogla uslyszec Was na zywo.Pozdrawiam i zycze powodzenia.

Małgosia i Kuba:
Dziękujemy za świetne granie na naszym ślubie i weselu w Rzeszowie. Zarówno goście jak i my uważamy, że muzyka była niesamowita. Pozdrawiamy

Tomek:
Witam Panow Hultaji:) Nigdy w zyciu nie slyszalem takiej orkiestry jak Wy. To co robicie z muzyka jak ja przekladacie na swoj sposob to jest niesamowite!!!Jezeli ktokolwiek sie zapyta mnie o orkiestre na wesele to Wy jestescie na pierwszym miejscu!!!Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za wspaniala zabawe jaka nam zapewniliscie u mojego kolegi Lukasza i jego juz obecnej zony Uli:) w Groniu 23 czerwca 2012 w osrodku \\\"Placowka\\\". :) Jeszcze raz gorace pozdrowienia!!!!!!!!!!

Kindziuk & Mateusz:
No Panowie. Raz jeszcze dzięki za bibkę w Koninkach bo całkiem zacnie się zabawiliśmy o!

Ania i Andrzej:
Serdecznie dziękujemy za fantastyczną oprawę muzyczną naszego wesela. Wszyscy byli zachwyceni, dlatego dziękujemy w imieniu własnym, gości i zespołu Krakowiacy!

Natalia :
Świetnie gracie . Przy takiej muzyce mozna sie naprawde dobrze pobawić . Dzięki za dedykacje od Dąbrowy Górniczej dla Podhala ;*

Kasia&Irek:
Jeszcze raz chcieliśmy podziękować za uświetnienie Waszą muzyką tego ważnego dla nas dnia...tak samo jak ten dzień jest dla nas niezapomniany tak też zabawa przy Waszej muzyce...goście zachwyceni, a my jeszcze bardziej, chociaż to już trzy miesiące po weselu to chciało by się przeżyć to jeszcze raz ,oczywiście z Waszym udziałem... Pozdrawiamy gorąco i polecamy Was wszystkim przyszłym małżonką bo naprawdę warto ! :))))))))))))

Agnieszka & Antek:
Ludzie, ludzie! co to bylo za wesele w Rabce! Darku, Zbyszku, Bartku, Grzesku, Marcinie dostarczyliście nam mnóstwo niezapomnianych do dziś emocji :) Dziękujemy wam bardzo za piękną oprawę muzyczną. Cieszymy się, że podjęliśmy słuszną decyzję o wybraniu waszej kapeli ;) Pozdrowienia !

Zespół Allter:
Allter pozdrawiają :)

Klaudia&Łukasz:
Panowie ... dziękujemy jeszcze raz za rewelacyjną zabawę na naszym weselu ;) Daliście czadu!!! wszyscy goście byli zachwyceni!!! Dużooo świetnego grania! Polecamy wszystkim! Macie rzeszę nowych fanów! ;) Pozdrawiamy!

Kaśka i Paweł:
Dziękujemy wam za granie na naszym weselu 1 października 2011r w remizie OSP w Pieniążkowicach!!! Wszystkim bardzo się podobało!! Było naprawdę super:))) to co słychać na nagraniu na waszej stronie nie odzwierciedla tego co dzieje się na żywo (na żywo jest tysiąc razy lepiej))!!Pozdrawiamy i do następnej imprezy ;))

Ewelina i Grzesiek:
Wielkie dzięki za granie na naszym weselu. Żadne słowa nie oddadzą tego jak świetnie się bawiliśmy. To po prostu trzeba samemu przeżyć. Świetne zabawy, mało przerw, wszystkim gościom się bardzo podobało. PS. Mamy nadzieję że następna imprezka rodzinna będzie również z Wami :)

Asia:
ostatnio bylam na weselu i super graliscie! Jak bede niedlugo robic swoje wesele to napewno z wami!

Agata i Łukasz:
Serdecznie Dziękujemy za piękną oprawę muzyczną 14 maja 2011r. naszego ślubu i wesela! Jeśli impreza to tylko z Hultajami :)) dowcipni, sympatyczni, a co najważniejsze profesjonalni ! 100% zadowolenia polecamy wszystkim! Dziękujemy i do zobaczenia ;)

JUSTYNA I ŁUKASZ:
Bardzo dziękujemy wszystkim chłopakom z zespołu, graliście wspaniale na naszym weselu w Rabce. Byliście wspaniali, uświetniliście to wydarzenie swoim występem. Graliście pięknie i w domu i w kościele i na przyjęciu a o zabawach to już nie wspomnimy jakie były extra :):):) Goście byli zachwyceni waszym graniem. Polecamy wszystkim!!!!! Solidna firma pod każdym względem, można na nich polegać!!!! Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI :):):))

Kamerzysta Marcin:
Do następnego. Zdrówko.

Fanka:
Kocham Was:)

Grzesiek:
Byem przypadkowo na dyskotece u Malorza i szok-super! a saksofonista to powinien wyplynąć na szersze wody! Gratuluje

miro:
Super chłopaki! Świetny poziom, rozwijajcie się i w swiat przystojniaki!

Przyszły klient :
Chłopaki dodajcie jakies nowe kawałki w zakładce Nagrania :):)
Pracujemy nad materiałem na płytę, mamy nadzieję że ukaże się już tego lata. Chłopaki ;)

zenek:
Wasz zespół jest tak dobry że niema takiego samego jak wasz

mmm.:
To co pokazaliście w Malorzu bardzo miło mnie zaskoczyło. Kolega wokalista ma genialny głos, a w połączeniu z tym efektem, który dopełnia całość wychodzi całkiem fajnie ;). Brawa dla perkusisty !. Aaaaa i oczywiście wszyscy panowie całkiem przystojnie się prezentują :D. nie ukrywam, że cały czas się na Was gapiłam !. POZDRAWIAM.

sandomierzanin:
byłem przypadkowo u Malorza i was słyszałem.jestem do pory pod wrazeniem.szkoda ze nie jestem góralem bo musielibyscie grac na moim weselu.jestescie zakreceni muzycznie .

Dorota i Łukasz:
Długo zastanawialiśmy się nad wyborem \\\"Hultaji\\\" jako kapeli na nasze wesele. Do ostatniej chwili wydawało nam się że będą grać fajnie, jak to kapela weselna. Myliliśmy się i to bardzo... To, jak chłopaki grają na żywo - bez porównania z nagraniami demo na stronie. To coś więcej niż tylko kapela weselna! Rewelacyjny wokal, świetne interpretacje muzyczne znanych utworów, dużo poczucia humoru i świetne prowadzenie spowodowały, że nasi goście weselni wspominają imprezę jako jedną z najlepszych na jakiej byli! To co widać na pierwszy rzut oka, to podejście do tematu. Chłopami grają bo lubią, bez częstych przerw, do ostatniego gościa i co nas pozytywnie zaskoczyło - bez kropli alkoholu. Gdybyśmy mogli to zorganizowalibyśmy jeszcze raz takie wesele i na pewno z udziałem \\\"Hultaji\\\"! Serdecznie polecamy! Jeszcze raz dziękujemy Panowie za uświetnienie imprezy! (Wesele 18 września 2010 w Biesiadzie - Głogoczów k. Krakowa)

Krystian K.:
WIAJCIE!!! wprawdzie nie słyszałem Was na żywo - jedynie mp3 które znalazłem z sieci;) ale stwierdzam fakt, iż jak będę się żenił to i na moim weselu będziecie grać!!!! P.S. super macie zmontowaną stronkę:) pozdrawiam i wszelkiej pomyślności Wam życzę!!!

Michał Strug:
Witajcie, graliście wczoraj w Poroninie na chrzcinach mojej Chrześnicy, było super, szeroki przekrój muzyczny, naprawdę rewelka. Pozdrowienia i pomyślności.

mrz:
Witam! gracie znakomicie ,bardzo ciekawie sie Was słucha u Malorza , mozna sie wybawic na całego ! z utesknieniem czekam na jakieś wesele na którym będziecie grać!

;):
a ja was jeszcze nie widzialam na żywo i nie słyszałam, znalazłam Was przypadkiem i po przeczytaniu waszej stronki i przesłuchaniu kawalkow w waszym wykonaniu, stwierdziłam, że innej kapeli na wesele nie chce hm mam nadzieje, że mnie nie zawiedziecie :) pozdr

Andrzej Korniluk:
Bardzo dziękuję wszystkim chłopcom z zespołu, graliście wspaniale na weselu mojej córki w karczmie Marzanna ,w Niedrzwicy koło Lublina. Byliście wspaniali, za wszystko bardzo dziękuję, uświetniliście to wydarzenie swoim występem. Graliście pięknie i w domu i w kościele i na przyjęciu. Polecam wszystkim.Solidna firma pod każdym względem, można na nich polegać Polecam się za jakiś czas na slub mojej drugiej córki. Ojciec Panny młodej.

lala:
Pierwsza!!! Chłopaki daliście czadu na festynie w Białce ;) pozdrowienia dla całego zespołu a szczególnie wokalisty... :*


© hultaje.pl

Wykonanie strony: B@rtek, Zdjęcia: Ł. Nodzyński, M. Białko, Ł. Sowiński, DrakoDesign

Białka Tatrzańska - noclegi, zespół góralski Białcanie, parafia rzymskokatolicka, szkoła, LKS Watra - Kotelnica